به سایت دبستان شاهد امام حسين صحنه خوش آمدید

منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 43
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 60
بازدید ماه : 58
بازدید کل : 48510
تعداد مطالب : 112
تعداد نظرات : 115
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید


آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 112
:: کل نظرات : 115

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 6

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 43
:: باردید دیروز : 8
:: بازدید هفته : 60
:: بازدید ماه : 58
:: بازدید سال : 1376
:: بازدید کلی : 48510
نویسنده : محمد سلیمانی رسا
سه شنبه 9 / 7
راز بزرگ پيروزی در همه‌ی ميدان‌ها، از خود گذشتگی است(۱۳۹۱/۰۷/۰۶ - ۱۵:۵۴)
حضرت آيت‌الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي عصر امروز (پنجشنبه) با صدور پيامي به‌مناسبت هفته دفاع مقدس و روز تجليل از شهيدان و ايثارگران، از شهيدان به‌عنوان مظهر شگفتي‌ها و زيبايي‌هاي دوران جهاد في سبيل الله ياد كردند و افزودند: راز بزرگ پيروزي در همه‌ي ميدان‌ها، از خود گذشتگي است.
متن اين پيام كه همزمان با مراسم غبار روبى، عطرافشانى و گلباران مزار شهيدان در سراسر كشور از سوي حجت الاسلام و المسلمين رحيميان نماينده ولى فقيه در بنياد شهيد و امور ايثارگران در گلزار شهداي بهشت زهرا(س) تهران قرائت شد؛ بدين شرح است:
 
بسم الله الرحمن الرحيم
نام مبارك شهيدان بر پيشاني يكي از روزهاي هفته‌ي دفاع مقدس، اين روز را همچون قلّه‌ي رفيع روزهاي پر خاطره‌ي آن دوران، برجسته و ممتاز مي‌سازد. زيرا شهيدان، خود، تجسّم همه‌‌ي شگفتي‌ها و زيبايي‌هاي دوران جهاد في سبيل الله اند. راز بزرگ پيروزي در همه‌ي ميدان‌ها، از خود گذشتگي است و انسان‌هاي از خودگذشته و فداكارند كه ملت‌هاي خود را به اوج شكوه و عظمت مي‌رسانند. رها شدن از تعلقات حقير مادّي است كه چنين انسان‌هايي را به آنچنان توانايي شگفت انگيز مي‌رساند و قدرتي فرامادّي به آنان مي‌بخشد. شهيدان عزيز ما و خانواده‌هاي صبور و بزرگوار آنان كه براي خدا از نفيس‌ترين داشته‌هاي عالم مادّي چشم پوشيدند، در صفوف مقدّم چنين انسان‌هايي قرار دارند.
سلام خدا و فرشتگان و بندگان صالح بر آنان باد.
سيّد علي خامنه‌اي
6/مهر/1391

:: موضوعات مرتبط: رهبری , ,
:: بازدید از این مطلب : 772
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
نویسنده : محمد سلیمانی رسا
جمعه 15 / 6
 
تاكيد رهبر انقلاب بر ضرورت جدی گرفتن تحول و زنده کردن ظرفیت های درونی حوزه های علمیه (۱۳۹۱/۰۶/۱۵ - ۱۱:۵۵)
حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي در ديدار اعضاي شورايعالي حوزه هاي علميه سراسر كشور با اشاره به منزلت و جايگاه اين شورا در تربيت روحانيون و علماي تأثيرگذار بر ضرورت جدي گرفتن تحول در حوزه هاي علميه و زنده كردن ظرفيت هاي دروني آن، و ارتقاء سطح اخلاق، فكر و معرفت ديني طلاب تأكيد كردند.
رهبر انقلاب اسلامي مبناي اصلي كار در حوزه هاي علميه را تربيت فقيه خواندند و خاطرنشان كردند: لازم است در كنار توجه به اين مبناي اصلي به آموزش و فراگيري علوم عقلي اعم از فلسفه و كلام نيز اهتمام شود.
ايشان «روح» حاكم بر حوزه هاي علميه را تربيت علماي وارسته دانستند و در تبيين لوازمِ «صورت و قالبِ» فعاليت هاي حوزه هاي علميه، بر مواردي همچون پرهيز از تقليد روشهاي مديريتي ديوان سالارانه، گسترش تشكيلات اداري، موازي كاري و مدرك گرايي تأكيد كردند.
رهبر انقلاب تقويت سطح علمي و آموزشي در حوزه هاي علميه را ضرورتي قابل توجه دانستند و تصريح كردند: لازم است شورايعالي حوزه هاي علميه در اين زمينه برنامه ريزي كند.
پيش از بيانات رهبر معظم انقلاب اسلامي ابتدا آيت الله استادي رئيس شورايعالي حوزه علميه و سپس حضرات آقايان مقتدايي،‌غروي و حسيني بوشهري گزارشي از اقدامات دوره گذشته مديريت حوزه و مصوبات و سياست گذاري هاي شورايعالي و برنامه هاي مديريت در دوره ي پيش رو بيان كردند.

:: موضوعات مرتبط: رهبری , ,
:: بازدید از این مطلب : 782
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
نویسنده : محمد سلیمانی رسا
یک شنبه 10 / 6
 
ارسال پول و سلاح برای مخالفان سياستهای دولتهای اروپايی، شرايط مشابه سوريه را در اين كشورها ايجاد خواهد كرد (۱۳۹۱/۰۶/۱۰ - ۱۳:۴۴)
حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي امروز (جمعه) همچنين در ديدار نخست وزير سوريه وهيأت همراه، عامل اصلي و پشت پرده قضاياي دردآور سوريه را امريكا و رژيم صهيونيستي دانستند و تأكيد كردند: جنبش عدم تعهد قطعاً بيش از امريكا، ناتو و برخي كشورهاي اروپايي، حق ورود سياسي به مسائل سوريه را دارد.
ايشان ادامه وضعيت كنوني سوريه و كشتار مردم اين كشور را غيرقابل قبول خواندند و افزودند: مقصر اصلي در قضاياي سوريه كساني هستند كه زمينه ارسال سيل گونه سلاح به داخل سوريه و حمايت مالي از گروههاي بي مسئوليت را بوجود آورده اند.
رهبر انقلاب اسلامي،‌دادن سلاح به گروههاي مخالف در هر كشوري و حمايت مالي و تبليغاتي از آنها را زمينه ساز بوجود آمدن شرايطي همچون سوريه دانستند و تأكيد كردند: اگر امروز به مخالفان سياستهاي دولتهاي اروپايي نيز كه اقدام به برپايي تظاهرات مي كنند، پول و سلاح داده شود، قطعاً وضعيت كنوني سوريه در اين كشورها نيز بوجود خواهد آمد.
حضرت آيت الله خامنه اي با تأكيد بر اينكه دولت سوريه، در قضاياي كنوني مورد ظلم واقع شده است، افزودند: دولت سوريه بايد ضمن گرفتن هرگونه بهانه از مخالفان و بهانه جويان و ادامه اصلاحات سياسي، واقعيت شرايط و پشت پرده توطئه در سوريه را براي افكار عمومي ملتهاي عرب تشريح و افشاء كند.
در اين ديدار آقاي وائل نادر الحلقي نخست وزير سوريه ضمن قدرداني از مواضع جمهوري اسلامي ايران و ابلاغ سلام آقاي بشار اسد رئيس جمهور سوريه، گزارشي از آخرين وضعيت اين كشور ارائه كرد.
آقاي الحلقي با تأكيد بر لزوم فعال شدن جنبش عدم تعهد در موضوع سوريه گفت: دولت سوريه مصمم به مقابله با گروههاي تروريستي و پاكسازي مناطق مختلف از اين گروهها و همزمان ادامه اصلاحات سياسي و گفتگوهاي ملي است.

:: موضوعات مرتبط: رهبری , ,
:: بازدید از این مطلب : 809
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
نویسنده : محمد سلیمانی رسا
پنج شنبه 7 / 6
ضرورت حفظ روحيه انقلابی در ديپلماسی كشور/ اقتصاد مقاومتی تنها راه ادامه روند پيشرفت كشور/ استفاده از همه ظرفيتهای بخشهای دولتی و غيردولتی در اقتصاد/ اهتمام جدی به حل مشكلات معيشتی مردم (۱۳۹۱/۰۶/۰۲ - ۱۴:۲۳)
حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي صبح امروز(پنجشنبه) در ديدار رئيس جمهور و اعضاي هيأت دولت ضمن برشمردن برخي نقاط قوت دولت، اقتصاد مقاومتي را تنها راه ادامه روند پيشرفت كشور دانستند و تأكيد كردند: استفاده از همه ظرفيتهاي بخشهاي دولتي و غيردولتي، اهتمام جدي به حل مشكلات معيشتي مردم، مبارزه با مفاسد اقتصادي، حمايت از توليد ملي و مبارزه با اسراف از لوازم اقتصاد مقاومتي است.
 

:: موضوعات مرتبط: رهبری , ,
:: بازدید از این مطلب : 842
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
نویسنده : محمد سلیمانی رسا
پنج شنبه 24 / 5
 
نشانه های تحول عظيم جهانی و نقش برجسته ايران در اين گذار تاريخی/فرهنگ مجاهدت برای جبهه حق در دانشگاهها گسترش يابد (۱۳۹۱/۰۵/۲۲ - ۲۰:۰۳)
حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب عصر امروز (يكشنبه)در ديدار صدها نفر از اساتيد، محققان و پژوهشگران دانشگاهها، جهان را در حال گذر و تحول به سمت يك «ساختار و هندسه جديد سياسي، اقتصادي و اجتماعي» خواندند و با تبيين جايگاه و نقش آفريني ويژه ملت ايران در اين تحول عظيم تاريخي تأكيد كردند: نخبگان كشور از جمله دانشگاهيان مي توانند با عمل به وظايف بسيار مهم خود در اين برهه بسيار حساس تاريخي، به ارتقاي جايگاه ايران در ساختار جديد جهان،‌ كمك تعيين كننده اي كنند.
.

:: موضوعات مرتبط: رهبری , ,
:: بازدید از این مطلب : 975
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
نویسنده : محمد سلیمانی رسا
جمعه 18 / 5
 
تبيين بايدها و نبايدهای آرمانگرايی در محيطهای دانشجويی / انتقاد منصفانه و نظارت مستمر به دور از افراط و تفريط(۱۳۹۱/۰۵/۱۶ - ۱۸:۴۴)
حدود هزار نخبه و فعال دانشجويي، عصر امروز (دوشنبه) در ديداري صميمانه و صريح با رهبر معظم انقلاب اسلامي حدود سه و نیم ساعت با ايشان به گفتگو و تبادل نظر درباره مسائل مختلف دانشگاهي، علمي، فرهنگي، اجتماعي، سياسي و اقتصادي پرداختند.
در ابتداي اين ديدار يازده فعال سياسي فرهنگي و علمي دانشجويي،‌حدود دو و نیم ساعت به نمايندگي از تشكلها، اتحاديه ها، انجمن ها و كانونهاي دانشجويي ديدگاههاي متفاوت خود را درباره مسائل مختلف کشور بيان كردند. سپس رهبر انقلاب ضمن پاسخ به سؤالات و ابهامات مطرح شده، آرمانگرايي سياسي، علمي و اخلاقي – معنوي را مهمترين توقع از مجموعه هاي دانشجويي خواندند و به تبيين بايدها و نبايدهاي نگاه نقادانه، معتدل، منصفانه و پر اميد به مسائل كشور پرداختند.
 

 


:: موضوعات مرتبط: رهبری , ,
:: بازدید از این مطلب : 766
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
نویسنده : محمد سلیمانی رسا
سه شنبه 15 / 5
 
ضرورت قرار گرفتن شعر در خدمت دين، اخلاق و حركت انقلابی ملت (۱۳۹۱/۰۵/۱۵ - ۰۱:۱۶)
همزمان با سالروز ولادت كريم اهل بيت امام حسن مجتبي (ع)، رهبر معظم انقلاب اسلامي در ديدار تعدادي از استادان زبان و ادب فارسي و شاعران جوان با اشاره به اينكه كاروان شعر در كشور با سرعت، دقت و جهت گيري درست به پيش مي رود خاطرنشان كردند: با استمرار اين حركت، كشورِ عزيزِ ايران بار ديگر هديه اي ارزشمند به تمدن و فرهنگ جهاني و خصوصاً اين منطقه، اهدا خواهد كرد.
حضرت آيت الله خامنه اي افزودند: شعر علاوه بر اينكه ظرفي براي بيان احساس شاعرانه است بايد در خدمت ارزشها باشد و شاعر در عمل به وظيفه و مسئوليت خود، اين نعمت بزرگ الهي را در خدمت به دين، اخلاق، انقلاب و معرفت افزايي قرار دهد.
ايشان مضمون آفريني و در پي آن، جوششهاي ذوقي را در اين زمينه ضروري دانستند و تصريح كردند: شعر مي تواند به "معرفت ديني و اخلاق مردم" و "حركت انقلابي ملت" خدمت كند و اين كار حتي با يك يا دو بيت شعر انقلابي،‌اخلاقي و معرفتي در يك غزل محقق مي شود و تأثير مي گذارد.
 

:: موضوعات مرتبط: رهبری , ,
:: بازدید از این مطلب : 700
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : محمد سلیمانی رسا
پنج شنبه 10 / 5
 
اقتصاد مقاومتی راه عبور از مقطع سرنوشت ساز کنونی/ مشکلات و فشارها کوچکتر از اراده و آرمانهای ملت ایران است (۱۳۹۱/۰۵/۰۸ - ۲۰:۳۴)
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامي عصر امروز (يكشنبه) در ديدار جمعي از محققان، پژوهشگران، متخصصان و نوآوران در عرصه علم و فناوري، و مسئولان شركت هاي دانش بنيان و پارك هاي علم و فناوري، علم را سرمايه اي جوشان و تمام نشدني براي كشور دانستند و با اشاره به نقش اقتصادِ مبتني بر دانش و علم در ارتقاي هويت ملي، قدرت سياسي و استقلال كشور تأكيد كردند: ايران، امروز در يك مقطع ماندگار تاريخي و حساس قرار دارد كه شناخت صحيح مسئوليت ها و ايفاي آنها، قطعاً ملت ايران را به افق هاي نويد بخش و آرمان هاي مورد نظر خواهد رساند.
 

 


:: موضوعات مرتبط: رهبری , ,
:: بازدید از این مطلب : 487
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
نویسنده : محمد سلیمانی رسا
جمعه 4 / 5
 
آرمانگرائی توأم با واقع بینی شرط عبور موفق از گردنه های سخت / فشار های دشمن موجب تجدید نظر در محاسبات ایران نمی شود (۱۳۹۱/۰۵/۰۳ - ۱۹:۵۷)
حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي عصر امروز (سه شنبه) در ديدار مسئولان و كارگزاران نظام، آرمانگرايي همراه با واقع بيني را رمز حركت پيشرو ملت و نظام اسلامي در 32 سال اخير برشمردند و با تأكيد بر تواناييها و ظرفيتهاي تعيين كننده ملت ونظام اسلامي ،به تشريح ضرورتها و بايدها و نبايدهاي مقابله با چالش هاي پيچيده دشمن پرداختند.
حضرت آيت الله خامنه اي فهم دقيق تركيب بسيار حساس و ظريف آرمانخواهي توام با واقع بيني را ضروري دانستند و افزودند: تركيب آرمانگرايي با واقعيات، در واقع حركت مجاهدانه در چارچوب تدبير است كه لازمه آن، آگاهي عموم مردم، دست اندركاران و همدلي و همراهي در همه عرصه ها است.
 

:: موضوعات مرتبط: رهبری , ,
:: بازدید از این مطلب : 694
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
نویسنده : محمد سلیمانی رسا
دو شنبه 24 / 4
 
حجة الاسلام و المسلمين حاج شيخ محسن اراكی به دبيركلی مجمع تقريب مذاهب اسلامی منصوب شد (۱۳۹۱/۰۴/۲۴ - ۱۴:۱۲)
حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي در حكمي جناب حجة الاسلام والمسلمين آقاي محسن اراكي را به سمت دبيركلي مجمع تقريب مذاهب اسلامي منصوب و جناب حجة الاسلام و المسلمين آقاي محمدعلي تسخيري را نيز به عنوان مشاور عالي رهبري در امور جهان اسلام منصوب كردند.
متن حكم رهبر انقلاب اسلامي براي حجة الاسلام و المسلمين آقاي اراكي به اين شرح است :

:: موضوعات مرتبط: رهبری , ,
:: بازدید از این مطلب : 818
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
نویسنده : محمد سلیمانی رسا
یک شنبه 23 / 4
 
تلاش بانوان نخبه براي احياء هويت اسلامي، بزرگترين خدمت به امت اسلام است/در كنار همه ملتهاي بيدار و انقلاب كرده ايستاده ايم (۱۳۹۱/۰۴/۲۱ - ۱۳:۲۶)

حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي صبح امروز(چهارشنبه) در ديدار بيش از هزار نفر از زنان نخبه، فرهيخته و مجاهد دنياي اسلام، نقش زنان را در حركت عظيم بيداري اسلامي بي بديل خواندند و با اشاره به تجربه بسيار پربركت حضور زنان ايران در پيروزي و تداوم انقلاب اسلامي تأكيد كردند: تداوم،‌تقويت و گسترش حضور زنان در حركت مبارك بيداري اسلامي بي ترديد، پيروزيهاي فراواني را براي ملتهاي مسلمان به دنبال خواهد آورد.
 


:: موضوعات مرتبط: رهبری , ,
:: بازدید از این مطلب : 560
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
نویسنده : محمد سلیمانی رسا
جمعه 7 / 4

 

 

همه قوا در جبهه واحد دفاع از اسلام، ملت و استقلال کشور قرار دارند/ همکاری همه دستگاهها و قوای سه گانه لازم، فریضه و قطعی است (۱۳۹۱/۰۴/۰۷ - ۱۲:۴۵)

 

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) در دیدار رئیس، مسئولان عالی و قضات قوه قضاییه، ارتقاء دستگاه قضایی بمنظور تحقق عدالت قضایی در جامعه را مهمترین هدف برشمردند و ضمن تبیین برخی نکات مهم برای رسیدن به این هدف، همکاری همه دستگاهها بویژه قوای سه گانه را در شرایط کنونی فریضه و لازم دانستند و تأکید کردند: دولت، مجلس و قوه قضاییه، همه در جبهه واحد دفاع از اسلام، ملت ایران و استقلال و هویت کشور در مقابل تلاش همه جانبه قدرتهای استکباری، قرار دارند و باید با پرهیز از مسائل حاشیه ای و اختلافی، به یکدیگر کمک کنند.

 


:: موضوعات مرتبط: رهبری , ,
:: بازدید از این مطلب : 862
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
نویسنده : محمد سلیمانی رسا
پنج شنبه 6 / 4

 

 
عزت امروز ملت ایران از نتایج عمل به درسهای حیات بخش قرآن است/ دشمنان غدار، در مقابل گسترش و تعمیق حرکتهای اسلامی مقاومت می کنند (۱۳۹۱/۰۴/۰۴ - ۱۳:۵۸)
در سالروز ولادت نورانی حضرت ابوالفضل العباس (ع)، استادان، قاریان و حافظان برتر بیست و نهمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم، در حضور حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی، محفل نورانی انس با قرآن تشکیل دادند و با تلاوت آیات آسمانی قرآن، به حمد و ثنای پروردگار کریم پرداختند.
حضرت آیت الله خامنه ای در این دیدار که در تالار اماکن متبرکه آستان قدس رضوی برگزار شد، تدبر در آیات الهی، فهم معارف قرآنی و درس آموزی از قرآن 

:: موضوعات مرتبط: رهبری , ,
:: بازدید از این مطلب : 602
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
نویسنده : محمد سلیمانی رسا
جمعه 31 / 3
 
دشمن بداند كه تكبر و توقعات بيجا در مقابل ملت ايران راه به جايی نمی برد/ تحقق وعده ياری پروردگار نيازمند مجاهدت، حركت و خطرپذيری است(۱۳۹۱/۰۳/۲۹ - ۱۲:۵۸)
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامي صبح امروز(دوشنبه) در خجسته سالروز عيد مبعث پيامبر عظيم الشأن اسلام، در ديدار مسئولان نظام، سفيران و نمايندگان كشورهاي اسلامي و جمعي از خانواده هاي معظم شهدا تأكيد كردند: از ميان رشته هاي بيشمار نور بعثت، جامعه بشري امروز به 2 مسئله نياز مبرم دارد: يكي «برانگيخته شدن فكر و انديشه» و ديگري «تهذيب اخلاق».

:: موضوعات مرتبط: رهبری , ,
:: بازدید از این مطلب : 592
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
نویسنده : محمد سلیمانی رسا
دو شنبه 27 / 3

تجلیل رهبر معظم انقلاب از مرحوم والی به‌عنوان الگوی کار مخلصانه توأم با استقامت (۱۳۹۱/۰۳/۲۶ )

www.leader.ir
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با خانواده مرحوم "حاج عبد الله والی"(1) که در ایام سالگرد درگذشت وی انجام شد، با اشاره به آثار اخلاص و برکات استقامت در کار، خاطر نشان کردند: کارهای خالصانه و بی هیاهو در كل بناي جمهوري اسلامي اثر مي گذارد و آن را مستحكم مي كند.
متن زير چكيده اي از بيانات رهبر معظم انقلاب اسلامي در ديدار اخیر با خانواده مرحوم حاج عبدالله والي است:

 

 


:: موضوعات مرتبط: رهبری , ,
:: بازدید از این مطلب : 663
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
نویسنده : محمد سلیمانی رسا
شنبه 25 / 3

ضرورت توجه نمايندگان به الزامات يك مجلس زنده و سالم/ احساس تكليف، نيت خالصانه و توكل به پروردگار زمينه ساز موفقيت مجلس خواهد بود (۱۳۹۱/۰۳/۲۴ - ۱۳:۱۱)

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامي صبح امروز(چهارشنبه) در ديدار نمايندگان منتخب ملت در نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي تأكيد كردند: مجلس در عمل به وظايف مهم و اساسي خود، بايد ضمن برخورداري از شاخص هاي يك مجلس زنده، پرتحرك و پرنشاط در ابعاد مختلف سياسي، اخلاقي و مالي نيز، ‌مجلسي سالم باشد.
 


:: موضوعات مرتبط: رهبری , ,
:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
نویسنده : محمد سلیمانی رسا
پنج شنبه 23 / 3

 پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب اسلامی در پی درگذشت امام جمعه لارستان (۱۳۹۱/۰۳/۲۰ - ۱۹:۱۸)

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز(شنبه) با صدور پیامی درگذشت عالم جلیل القدر آیت الله آقای حاج سید عبدالعلی آیت اللهی، امام جمعه لارستان را تسلیت گفتند.
متن پیام به این شرح است:
 

:: موضوعات مرتبط: رهبری , ,
:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
نویسنده : محمد سلیمانی رسا
سه شنبه 14 / 3

 

www.leader.ir
 
همت و منش امام، عزت ملي را در مردم و کالبد کشور دميد/ کارهاي نشدني با طلوع امام شدني شد/آنچه غرب از آن واهمه دارد "ايران اسلامي" است (۱۳۹۱/۰۳/۱۴ - ۱۴:۱۰)

حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي در اجتماع عظيم دلدادگان وشيفتگان امام خميني (ره) در حرم مطهر بنيان گذار جمهوري اسلامي، امام راحل را پدر ملت و مظهر مهرباني، اقتدار و صلابت خواندند و با اشاره به تلاش هوشيارانه امام در احياي روح عزت ملي و استحکام ساختار دروني ملت افزودند  : ملت تاريخ ساز ايران با تکيه بر همين عوامل، الگويي موفق از ايران اسلامي و پيشرفت در خارج از حوزه نفوذ سلطه گران جهاني را


:: موضوعات مرتبط: رهبری , ,
:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
نویسنده : محمد سلیمانی رسا
جمعه 3 / 3
 
مقام معظم رهبري خطاب به منتخبان ملت: تنها به مسئوليت الهي و اداي وظيفه ي سنگين نمايندگي بينديشيد/ قوانين معطوف به نيازهاي عمومي و تامين كننده منافع ملي باشد (۱۳۹۱/۰۳/۰۷ - ۰۹:۰۶)

بسم الله الرحمن الرحيم
گشايش نهمين دوره ي قانونگذاري در جمهوري اسلامي – به خواست خداوند حكيم و قدير- پيام پرقدرتي است كه ملّت ايران، جهان معاصر را با آن مخاطب ميسازد و حقايق ماندگاري را در حافظه ي افكار عمومي ملتها ثبت ميكند. پيروزيِ عزم ملي بر حجم انبوه دشمني ها؛ ساختِ استوار و مستحكمِ نظام برخاسته از انقلاب اسلامي؛ نقش يگانه و بي بديل ايمان و بصيرت در شكل دهي به مسير زندگي و سرنوشت يك ملت؛ و آنگاه، تصوير راستين از ملتي كه براي نخستين بار،‌مردمسالاري اسلامي را نه با زبان، كه با مجاهدت دشوار خود به ميدان آورده و دعويِ انزواي دين از زندگي اجتماعي را باطل ساخته، از جمله ي اين حقائق اثرگذار و ماندگار است.

موفقيِّت ملّت ايران در فرستادن اين پيام روشنگر و پرمغز به افكار عمومي جهان، لطف ديگري است از سوي خداي توانا و مهربان كه در طول اين مسير پرچالش، همواره ياري و رهنمائي خود را مبذول داشته و هرگز اين ملت مؤمن و مجاهد را تنها نگذاشته است. با همه ي وجود، خداي عزّوجلّ را سپاس ميگويم و پيشاني سپاس و ستايش بر درگاه عظمت او ميسايم. 


:: موضوعات مرتبط: رهبری , ,
:: بازدید از این مطلب : 240
|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
نویسنده : محمد سلیمانی رسا
سه شنبه 24 / 2

 

www.leader.ir
 

حضرت زهرا(س) الگوی کامل عفاف و حجاب زن مسلمان است/مظاهر خودنمایی و بدحجابی، آثار مخرب و ماندگاری بر اخلاق و جامعه دارد (۱۳۹۱/۰۲/۲۳ - ۱۴:۳۷)    

در سالروز ميلاد حضرت فاطمه زهرا سلام الله عليها بانوي حيا و پاكدامني،‌حسينيه امام خميني، سيراب از فضائل و مناقب كوثر نبوي شد.
رهبر معظم انقلاب اسلامي در اين ديدار که با حضور جمعی از شاعران و ذاکرین اهل بیت علیهم السلام بر پا شد،

 


:: موضوعات مرتبط: رهبری , ,
:: بازدید از این مطلب : 261
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
نویسنده : محمد سلیمانی رسا
یک شنبه 15 / 2
در اولین دقایق آغاز رای گیری؛
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دومین مرحله انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی شرکت کردند (۱۳۹۱/۰۲/۱۵ - ۰۷:۰۸)
حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي صبح امروز در اولين دقايق رأي گيري مرحله دوم انتخابات مجلس نهم ضمن شركت در رأي گيري، حضور هر چه بيشتر مردم در انتخابات را باعث اعتبار و توانايي بيشتر نمايندگان مجلس نهم خواندند.
رهبر انقلاب اسلامي انتخابات را كاري بزرگ و مهم برشمردند و با آرزوي توفيق واجدان شرايط براي اداي وظيفه شركت در انتخابات افزودند: مردم، مرحله دوم از انتخابات را هم مثل مرحله اول جدي بگيرند.
ايشان خاطرنشان كردند: هرچه آراي نمايندگان مردم در مجلس بيشتر باشد قوت قلب، توانايي و اعتبار آنها بيشتر است و بهتر مي توانند كار كنند.
حضرت آيت الله خامنه اي همچنين از خداوند متعال مسئلت كردند دلهاي مردم را به آنچه حق است و به صلاح و صرفه مردم است هدايت كند.

:: موضوعات مرتبط: رهبری , ,
:: بازدید از این مطلب : 294
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
نویسنده : محمد سلیمانی رسا
جمعه 13 / 2
ملت ايران، روز جمعه بصيرت و موقع شناسي خود را به نمايش مي گذارد/ آموزش و پرورش از صفات ارزشمند شهدا براي نسل جوان الگو سازي كند (۱۳۹۱/۰۲/۱۳ - ۱۳:۵۱)

حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي صبح امروز (چهارشنبه) در ديدار هزاران نفر از معلمان سراسر كشور، ضمن تبيين جايگاه رفيع و نقش بي بديل معلم، در پايه ريزي جامعه اي سرآمد و مبتني بر فضيلت هاي انساني و علم و دانش، لزوم برنامه ريزي دقيق براي اجراي سند تحول بنيادين در آموزش و پرورش را يادآور شدند و با اشاره به مرحله دوم انتخابات مجلس شوراي اسلامي تأكيد كردند: ملت ايران روز جمعه يكبار ديگر با حضور در صحنه، هوشياري، بصيرت و موقع شناسي مثال زدني خود را به نمايش خواهد گذاشت.
www.leader.ir www.leader.irwww.leader.ir


:: موضوعات مرتبط: رهبری , ,
:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
نویسنده : محمد سلیمانی رسا
سه شنبه 10 / 2

 در سال توليد ملي و در آستانه روز كارگر صورت گرفت

 
بازديد رهبر معظم انقلاب از شركت كارخانجات داروپخش(۱۳۹۱/۰۲/۱۰ - ۱۴:۱۳)

در سال تولید ملی و در آستانه روز كارگر، حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي صبح امروز(يكشنبه) با حضور در كارخانجات توليدي داروپخش، از نزديك در جريان آخرين دستاوردهاي توليد دارو در كشور قرار گرفتند و با كارگران نمونه سراسر كشور و جمعي از كارگران واحدهاي صنعتي و توليدي ديدار كردند.
رهبر انقلاب اسلامي در ابتداي ورود به محل شركت كارخانجات داروپخش، در محل يادمان شهداي كارگر حضور يافتند و با قرائت فاتحه، براي آنان علو درجات مسئلت كردند.

 


:: موضوعات مرتبط: رهبری , ,
:: بازدید از این مطلب : 227
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
نویسنده : محمد سلیمانی رسا
سه شنبه 27 / 1
جلب رضایت مردم زمینه ساز کسب رضایت الهی است
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر امروز (یکشنبه) در دیدار وزیر کشور و جانشین فرمانده کل قوا در نیروی انتظامی، فرمانده نیروی انتظامی و جمعی از فرماندهان و کارکنان این نیرو، جلب رضایت مردم را زمینه ساز جلب رضایت الهی دانستند و خاطرنشان کردند: اگر مسئولان بتوانند دلهای مردم را با حضور خود آسوده و امن نگه دارند، مطمئنا رضایت الهی را نیز جلب خواهند کرد.
دیدار فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی

:: موضوعات مرتبط: رهبری , ,
:: بازدید از این مطلب : 289
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
نویسنده : محمد سلیمانی رسا
سه شنبه 20 / 1

  به مناسبت سالروز جمهوری اسلامی ایران صورت گرفت

 
موافقت رهبر معظم انقلاب با عفو و تخفيف مجازات تعدادی از محكومان محاکم قضایی (۱۳۹۱/۰۱/۱۷ - ۱۰:۳۱)
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با پیشنهاد آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه مبنی بر عفو یا تخفیف مجازات تعداد 1002 نفر از محکومان محاکم عمومی و انقلاب، سازمان قضایی نیروهای مسلح و تعزیرات حکومتی به مناسبت دوزادهم فروردین سالروز جمهوری اسلامی ایران موافقت کردند.

:: موضوعات مرتبط: رهبری , ,
:: بازدید از این مطلب : 355
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
نویسنده : محمد سلیمانی رسا
شنبه 17 / 1

 رهبر معظم انقلاب در جمع فرماندهان نیروهای مسلح:

 
 
(۱۳۹۱/۰۱/۱۶ - ۱۴:۵۶)
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر امروز(چهارشنبه) در دیدار جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح و مسوولان حوزه نمایندگی ولی فقیه، همه نیروهای مسلح را به حفظ و تقویت انگیزه های دینی و الهی در کنار ارتقاء آمادگیها توصیه و تاکید کردند: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران دارای تجربه بسیار مهم و ارزشمند 8 سال دفاع مقدس هستند که باید این تجربه گرانبها همواره مورد بازنگری و استفاده قرار گیرد.
دیدار رهبر معظم انقلاب با فرماندهان نیروهای مسلح

:: موضوعات مرتبط: رهبری , ,
:: بازدید از این مطلب : 349
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
نویسنده : محمد سلیمانی رسا
پنج شنبه 1 / 1

رهبر معظم انقلاب در پيام به مناسبت حلول سال 91 تاکید کردند؛

 
شعار امسال؛ تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی(۱۳۹۱/۰۱/۰۱ - ۰۸:۴۵)
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در در پيام به مناسبت حلول سال 91، مجاهدت اقتصادی و حضور جهادگونه ملت ایران در عرصه های اقتصادی را یک ضرورت دانستند و خاطر نشان کردند: بخش مهمی از جهاد اقتصادی مسئله‏ ى تولید ملی است که اگر ملت با همت، عزم و آگاهی و با همراهی برنامه ریزی درست مسئولان بتواند مشکل تولید داخلی را حل کند بدون تردید بر چالشهایی که دشمن ایجاد می کند غلبه خواهد کرد.
ایشان با دعوت از همه دست اندرکاران اقتصادی و آحاد ملت برای حرکت به سوی رونق تولید داخلی در سال جدید تولیدملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی را به عنوان شعار سال ۹۱ معرفی کردند.
متن پيام به شرح زیر است:

 


:: موضوعات مرتبط: رهبری , ,
:: بازدید از این مطلب : 447
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
این سایت جهت استفاده دانش آموزان وهمکاران محترم ساخته شده است
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
نظر سنجی

نطر شما در مورد سایت چگونه است؟

پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مجتمع شهید صیاد شیرازی و آدرس sayad.shirazi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.